Copywriting-ul este ca un motor al strategiei de marketing. Este ceea ce îi face pe oameni să dea clic pe linkurile dvs., să vă partajeze conținutul și, în cele din urmă, să devină clienți. De aceea, este atât de important să ai un text bun – pentru că fără el, nu vei ajunge nicăieri.
Conținutul, pe de altă parte, este mai degrabă un personaj secundar. Nu conduce neapărat acțiunea – doar contribuie la experiență. Gândiți-vă la el ca la un peisaj în timp ce altcineva conduce: deși nu este la fel de crucial ca șoferul, totuși informează experiența și face lucrurile mai interesante.
Când vă gândiți în acest fel, conținutul devine mai puțin intimidant. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la perfecțiunea fiecărui cuvânt sau la acoperirea tuturor detaliilor; trebuie doar să vă asigurați că atunci când oamenii vă citesc conținutul sau vă văd copywriting-ul, simt că au parte de o experiență completă.
Diferența dintre copywriting și conținut poate părea subtilă la prima vedere – dar odată ce știi ce face fiecare pentru afacerea ta (și cum poate fi folosit fiecare în mod eficient), vei putea crea campanii de marketing digital mai bune care să genereze mai multe lead-uri!
Ai nevoie de ajutor cu textele tale de Marketing? Intră pe www.brandwolf.ro și vezi ce ți se potrivește!
#copywriting #contentwriting #marketing #marketingonline #digitalmarketing #brandwolfro #reducere #discount #sale #brandwolfro #ofertalansare #onlinemarketing #Marketing #copywriting #copywriter #contentcreator #contentwriting #agentiemarketing #texte #socialmediamarketing #socialmedia #FacebookPage #facebookpost #GRATIS #Gratuit